Nieuwsbericht

Focus Nederland & Bas de Wit zet businessclub op kleur

23 april 2014

LEIDEN – Als de verlegen misdienaars uit een ver verleden lieten de leden van de Businessclub zich schoorvoetend de witte short om de hals strikken. Benieuwd en een tikkeltje gespannen naar wat hun kleuradvies zou worden. Want stel je voor als zwart niet bij je kleurt en je hebt toch een zwart overhemd aan…

Twee sponsors uit de Businessclub van Zorg en Zekerheid Basketball Leiden fungeerden als gastheer van deze bijeenkomst van de businessclubleden. Bas de Wit van de gelijknamige modezaak Bas de Wit, die confectie en maatwerk levert, was de ene gastheer. Hij ontving de businessclubleden in zijn winkelpand aan de Vijf Meilaan. Jan Buitendijk van Focus Nederland was de andere gastheer. Speciale trekpleister kleurenconsulent Marjolein Bentvelzen die kleuradviezen geeft voor Focus Nederland. Buitendijk: "Wij coachen individueel en in teams om mensen effectiever te laten functioneren zodat ze meer lol hebben en hun werk beter zien zitten. Belangrijk daarbij is ook de duurzame inzet van mensen. Daarbij gaat het om aantrekkelijkheid en daarom geeft Marjolein aan onze klanten kleuradviezen zodat ze zichzelf aantrekkelijker presenteren."

Combinatie herfst/winter

Het vlotte pak, jasje, witte overhemd en hier en daar een stropdas was de overheersende outfit van de aanwezige businessclubleden. Dat verdween onder een witte short die ze omgestrikt kregen om zich een kleuradvies aan te laten meten. Daar komen de warme kleuren. Nee, die passen niet bij de ogen. Daar de koelere kleuren. En dan toch nog maar even kijken of goud beter past. Is het de combinatie zomer/herfst? Nee of toch ja? De bril moet even af en dat helpt. Het wordt toch de combinatie herfst/winter, 1 van de tien kleuren(combinaties) die mogelijk is..

Twee sponsors Focus en Bas de Wit samen

Bijpassende kleren worden er (nog) niet gekocht. "De leden van het bestuur en de coach lopen al in onze maatpakken. We hebben ook nog een state-of-the-art-store in de stad. En voor de dames kunnen we hiernaast terecht bij mijn broer", vertelt Bas de Wit. Zeker is dat de leden van de businessclub onvermijdelijk meer (gevoel voor) kleur hebben gekregen. "Voor ons is het leuke dat we met deze bijeenkomst kunnen laten zien wat we als kleinere sponsors voor de businessclubleden kunnen betekenen. Bovendien was het erg leuk om samen met een andere sponsor deze bijeenkomst voor de leden van de businessclub te organiseren", zegt Jan Buitendijk.

Bij de foto v.l.n.r.: Jan Buitendijk (Focus Nederland), Bas de Wit (Bas de Wit Mode) en kleurconsulente Marjolein Bentvelzen.