Details

31-10-2013 · Speeddaten (Holiday Inn Leiden)

Wie kent de collega’s in de Business Club?
Wat kan die ander Business Clubpartner voor jouw bedrijf betekenen? Het speeddate-event gaf antwoord!

De start van het speeddaten van de Business Club Zorg en Zekerheid Leiden Basketball was verrassend. Gastheer Holiday Inn ontving de leden van de Business Club in de voormalige tennishal van het bedrijf. Behalve een ontbijt werd er een traktatie in de vorm van beschuit met muisjes geserveerd. ‘We trakteren omdat we hier een nieuwe evenementenhal inrichten’, vertelde Ronald Reichery van gastheer Holiday Inn. De behoefte – na het verdwijnen van de Groenoordhallen – aan een congres- en evenementenlocatie in Leiden is er. ‘We hebben nu al 21 dagen volgeboekt’, aldus Holiday Inn-gastheer Reichery. Die moest bij het uitspreken van zijn woorden goed zijn best doen om boven het geluid van de timmerende en monterende bouwvakkers uit te komen. Zij legden de laatste hand aan de voorzieningen in de verbouwde tennishal van Holiday Inn, die is omgedoopt tot Event & Convention Center van Holiday Inn.

Snel kennismaken met je collega businessclubpartner

Het speeddaten van de Business Club vond vervolgens plaats in het bekende restaurantgedeelte van Holiday Inn, onder leiding van de voorzitter van de eventcommissie Jobs Brussee van Bang & Olufsen. Aan een tiental tafeltjes werden de leden van de Businessclub in duo’s van twee verspreid. Vijf minuten de tijd om elkaar te vertellen wat jouw bedrijf doet en kan betekenen. De ervaringen waren ook nu weer positief. ‘Ik wist niet wat ik moest verwachten, maar het is leuk’, aldus Nico van der Meel van woning- en projectinrichtingsbedrijf Rodenburg en Van der Meel. 

Het speeddaten stimuleert om te kijken wat de Business Clubleden voor elkaar kunnen betekenen. ‘Ik zit te denken wat voor mogelijkheden er zijn’, reageert Irma Moerman, accountmanager van Grant Thornton.

Bovendien biedt het speeddaten gelegenheid om een gezicht te zien en collega’s uit het netwerk van de Business Club persoonlijk te leren kennen, na soms alle mail- en telefoonverkeer. ‘Vijf minuten is kort, maar we maken een vervolgafspraak’, zegt George van der Heijden van drukkerij De Bink.

Terug naar overzicht